سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید هرچند در ژرفای دریا فرو روید و خونتان بریزد . [امام صادق علیه السلام]
جمعه 87 مرداد 4 , ساعت 4:57 عصر
رایس را دستگیر کنید، جایزه بگیرید

دانشجویان دانشگاهی در کشور نیوزیلند اعلام کرده اند هرفردی که در جریان سفر "کاندولیزا رایس" به این کشور وی را دستگیر کند، 5 هزار دلار جایزه دریافت خواهد کرد.
 

به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از آسوشیتدپرس، "کاندولیزا رایس" که در حال حاضر در استرالیا به سر می برد قرار است امروز برای دیداری یک روزه به نیوزیلند سفر کند.
دانشجویان دانشگاه "اوکلند" نیوزیلند اعلام کرده اند که هر فردی "کاندولیزا رایس" وزیر امور خارجه آمریکا را در جریان سفرش به این کشور دستگیر کند، پاداشی معادل 5 هزار دلار نیوزیلند دریافت خواهد کرد.
"دیوید دو" سخنگوی اتحادیه دانشجویان این دانشگاه در این رابطه گفت: هر فردی رایس را به دلیل دروغگویی هایش در مورد داشتن سلاح های کشتار جمعی از سوی عراق و آغاز جنگ با این کشور و ادامه اشغالگری آن دستگیر کند ما 5 هزار دلار نیوزیلند به او جایزه می دهیم.
این جایزه معادل 3700 دلار آمریکا است و بیشتر جنبه نمایدن دارد. قرار است تظاهراتی گسترده در زمان سفر وزیر امور خارجه آمریکا به نیوزیلند در شهرهای این کشور اقیانوسیه انجام گیرد.
"کاندولیزا رایس" از جمله کسانی بود که بارها در سخنرانی هایش به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا در سال 2003 مدعی شده بود که عراق سلاح های کشتار جمعی در اختیار دارد و در حال ساخت این گونه سلاح ها می باشد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نماز جمعه این هفته به امامت ولی امر مسلمین ،حضرت آیت الله خامنه
ماه مبارک رمضان بر تمامی مسلمانان مبارک باد
فتوای جدید وهابیت :برگزاری جشن تولد و سالگرد ازدواج باطل است
سید حسن نصرالله:امیدواریم اسرائیل حماقت کرده و به لبنان حمله کند
جشن «پیروزی مقاومت اسلامی لبنان»در تالار بزرگ کشوربرگزار می شود
دانشگاهیان اسرائیل مخالف حمله به ایران هستند
مبعث پیامبر اکرم(ص) رحمة للعالمین مبارک باد.
اکران و تحلیل فیلم «فراتر از فتنه»
[عناوین آرشیوشده]