سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تدبیر پیر را از دلیرى جوان دوست‏تر مى‏دارم . [ و در روایتى است ] از حاضر و آماده بودن جوان براى کارزار . [نهج البلاغه]
جمعه 87 مرداد 4 , ساعت 5:0 عصر
به گزارش سرویس سیاسی برنا، محمود احمدی‌ نژاد صبح پنجشنبه4/5/87 در دیدار علما، روحانیون و طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های دولت در عرصه‌های اقتصادی، گفت: دشمنان و برخی عمال داخلی آن از دو سال قبل، همه توان خود را به خصوص در مسایل اقتصادی متمرکز کرده ‌اند تا به زعم خود، دولت و انقلاب و مردم ایران را کنار بزنند اما یقیناً این خیال خامی است که در سر می ‌پرورانند.
رییس‌ جمهور خاطر نشان کرد: به فضل الهی انقلاب اسلامی بر همه آنها غلبه و همه توطئه‌ها را دفع خواهد کرد، چرا که موج انقلاب اسلامی بسیار قوی ‌تر از آن است که با برخی بازی‌ها متوقف شود، البته ممکن است آسیب‌هایی وارد شود که دولت با همه توان تلاش می‌کند صدمات آن را به صفر برساند.
احمدی‌ نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه علما و روحانیون حافظان و پرچمداران اسلام ناب محمدی هستند، اظهار داشت: نقشی که علما در طول تاریخ در صیانت از ارزش‌ها و اندیشه پاک متعالی داشته ‌اند، بی‌بدیل است و این نقش باید با تمام و کمال حفظ و تقویت شود.
رییس‌ جمهور مساجد و مراکز عبادی را پایگاه‌های اصلی نشر فرهنگ در جامعه دانست و گفت: فعالیت فرهنگی اصیل و سازنده در سازماندهی مساجد و مراکز عبادی تأثیرگذار تر است و دولت به عنوان وظیفه در جهت تقویت این مراکز اصیل حرکت می‌کند.
وی با اشاره به کم ‌توجهی‌هایی که در دهه اخیر به مراکز دینی شده است، تصریح کرد: دولت تلاش دارد تا فاصله ایجاد شده بین مراکز دینی با سایر حوزه‌ها را جبران کند.
احمدی‌ نژاد در ادامه با بیان اینکه امروز بشریت در آستانه عبور از یک دوران تاریخی به دوران جدیدی است، گفت: در یک دوره طولانی صد ساله مناسباتی برپایه مادی‌ گرایی و سلطه‌گرانه برای کسب قدرت و ثروت در جهان حاکم بوده است و همه تحلیل‌ها این بود که باید به هر ترتیب ممکن انسان حداکثر لذت را از دنیا ببرد و در این خصوص اخلاق و ارزش‌های ایمانی و انسانی عملاً زیر پا گذاشته می‌شود.
رییس ‌جمهور ادامه داد: این دوران به پایان راه خود رسیده و دوران جدیدی که آغاز شده است بازگشت بشریت به سمت خداپرستی و ارزش‌های الهی است و این دوران همان دورانی است که در طول تاریخ، برای آن مجاهدت کردیم و می‌کنیم.
وی افزود: در همه جای دنیا نشانه‌های آغاز این دوران جدید به وضوح نمایان است و امروز در دنیا موج حرکت به سمت اسلام و نیز آرمان‌های انقلاب ملت ایران گسترش یافته است.
احمدی ‌نژاد در ادامه به مفهوم عدالت پرداخت و تصریح کرد: هیچ فردی با کتاب خواندن طرفدار عدالت نمی‌شود بلکه با مشاهده نمونه‌های عملی آن گرایش به عدالت کم‌ کم در انسان شکل می‌گیرد و از آنجا که جمهوری اسلامی بر پایه پاکی، عدالت و حاکمیت ارزش‌های الهی در جهان ایستادگی می ‌کند، مردم دنیا فوج فوج به آن دلبستگی پیدا کرده ‌اند.
احمدی ‌نژاد امام عصر(عج) را عصاره همه انبیاء الهی و تجلی کامل اسماء خداوند دانست و اظهار داشت: امروز مأموریت ملت بزرگ ایران این است که جهان را به سوی انسان کامل دعوت کند و جمهوری اسلامی و نظام ولایت فریاد بلند دعوت به امام عصر(عج) است و همه شأن و عظمت و ماندگاری کشورمان به خاطر این دعوت بوجود آمده است.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نماز جمعه این هفته به امامت ولی امر مسلمین ،حضرت آیت الله خامنه
ماه مبارک رمضان بر تمامی مسلمانان مبارک باد
فتوای جدید وهابیت :برگزاری جشن تولد و سالگرد ازدواج باطل است
سید حسن نصرالله:امیدواریم اسرائیل حماقت کرده و به لبنان حمله کند
جشن «پیروزی مقاومت اسلامی لبنان»در تالار بزرگ کشوربرگزار می شود
دانشگاهیان اسرائیل مخالف حمله به ایران هستند
مبعث پیامبر اکرم(ص) رحمة للعالمین مبارک باد.
اکران و تحلیل فیلم «فراتر از فتنه»
[عناوین آرشیوشده]